пятница, 2 октября 2015 г.

С днем рождения Надя!


Щиро вітаємо нашу прекрасну дизайнерку Надію Сіправську 
з Днем Народження!
Бажаємо успіхів на творчому шляху, багатсько натхнення!
Вся наша творча команда приєднується до привітань!
Ми тебе любимо і дуже цінуємо!

Надя, приймай окремо, ще привітання від своїх подруг колег.
 Оля
В день рождения принято желать того, о чем мечтают все люди на планете. Каждый хочет быть здоровым – и я от всего сердца желаю тебе крепкого здоровья на долгие годы. Все хотят быть любимыми, и я тебе желаю этого от всей души. Творческие люди мечтают достичь успеха - я желаю тебе успеха и процветания.
Желаю тебе быть всегда  радостной, согретой взаимной любовью, со счастливым блеском в глазах. Конечно, чтобы счастье было полным, нужно заниматься любимым делом, чувствовать себя нужным и успешным.
Будь счастлива всегда, и в праздники, и в будни! С днем рождения Надечка!

Люда
Надійка, бажаю тобі невгамовної радості та океан натхнення! Ти дуже світла і добра людина, дякую, що Ти є! Миру тобі і любові!

Таша
Надюша, з Днем Народження!!! Здоров'я тобі, та всій сім'ї! Нехай кожен день приносить море радості та сміху в ваш дім та в ваші серця!!!

5 комментариев:

  1. Дякую, мої любі! Я дуже щаслива, що творю в такій чудовій команді, і рада що познайомилась з такими хорошими дівчатами! Ви додаєте мені натхнення і бажання творити!

    ОтветитьУдалить
  2. Вітаю Надіньку))))) Любові, миру, злагоди, щоб мрії всі реалізовувались і, звичайно, безмежного натхнення і фантазії))))

    ОтветитьУдалить
  3. Надюша, вітаю! :) Тільки найкращі побажання! :) Здійснення мрій і безмежного щастя! :)

    ОтветитьУдалить
  4. Надюша, вітаю! :) Тільки найкращі побажання! :) Здійснення мрій і безмежного щастя! :)

    ОтветитьУдалить